نیلی بلاگ

بازیگر MindsEye از انتشار ناقص بازی‌ها خوشش نمی‌آید

الکس هرناندز، صداپیشه شخصیت اصلی بازی MindsEye یعنی جیکوب دیاز، درباره شروع پرچالش بازی صحبت کرد و از انتشار بازی‌ها به صورت ناقص و ناتمام انتقاد کرد.

تبلیغات

اگرچه بازی MindsEye در ابتدا بسیار مورد انتظار بود، اما باگ‌های شدید و مشکلات عملکردی در زمان اکران این اثر را تحت تاثیر قرار دادند. با وجود این که سازندگان عذرخواهی کردند و آپدیت‌های جدیدی برای رفع مشکلات منتشر شد، ظاهراً این اقدامات کافی نبود تا نظر مخاطبان تغییر کند. بازی MindsEye در سایت Metacritic بدترین امتیاز را در بین آثار یک سال گذشته گرفت و شرکت سازنده، Build a Rocket Boy، به دلیل این شروع فاجعه‌ بار، مجبور به اخراج کارکنانش شد.

تیم توسعه‌دهنده حالا یک برنامه دقیق برای حل بیشتر مشکلات و بهبود بازی ارائه داده، اما هرناندز مدل عملکرد کسب‌ و کارها در این صنعت را نقد کرده است. در مصاحبه‌ای با Check It TV، هرناندز نگرانی طرفداران را پذیرفت و گفت نظر مشابهی دارد. او بیان کرد:

به دلایل مختلفی، شرکت‌ها بازی‌هایی را منتشر می‌کنند که مشکلات زیادی دارند و سپس سعی می‌کنند بعد از انتشار آن‌ها را اصلاح کنند. البته ما اولین بازی نبودیم که این کار را انجام دادیم؛ مثالی مشهور در این زمینه، بازی Cyberpunk است. من به عنوان یک بازیکن و مصرف‌ کننده، این رویه را دوست ندارم و نمی‌خواهم در آینده هم شاهدش باشم. مطمئنم بسیاری همین احساس را دارند که انتشار محصولی ناقص و گرفتن هزینه کامل، بیشتر به شهرت شرکت‌ها آسیب می‌زند.

هرناندز از توسعه‌دهندگان خواست که بازی‌ها را ابتدا به صورت بتا رایگان یا با قیمت کمتر عرضه کنند تا مشکلات اولیه برطرف شود. او گفت:

نمی‌دانم چرا شرکت‌ها آزمایش بتا را بدون اینکه اعلام کنند، انجام می‌دهند. من به عنوان مصرف‌ کننده ترجیح می‌دهم از اول بدانم که چه چیزی را خریداری می‌کنم.

منبع خبر

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

برچسبی برای این مطلب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *