نیلی بلاگ

اپل ممکن است از استراتژی عرضه سامسونگ برای آیفون‌ها الگوبرداری کند

افراد زیادی مشتاق‌اند ببینند سامسونگ در ماه آینده چه بهبودهایی در گوشی‌های تاشوی جدید خود ارائه خواهد داد، به‌ویژه با توجه به اینکه نخستین آیفون تاشو قرار است سال آینده روانه بازار شود. اپل نه‌تنها در زمینه عرضه گوشی تاشو از سامسونگ الگوبرداری خواهد کرد، بلکه به‌نظر می‌رسد در استراتژی عرضه مرحله‌ای نیز مسیر مشابهی را در پیش بگیرد.

احتمال اجرای چرخه عرضه دوساله آیفون‌ها توسط اپل، مشابه با سامسونگ

بر اساس گزارش دو منبع معتبر — «مینگ-چی کو» و رسانه The Information — اپل قصد دارد عرضه سری‌های جدید آیفون را در دو فاز مجزا انجام دهد. طبق این گزارش‌ها، در نیمه اول سال، مدل‌های اقتصادی‌تر آیفون معرفی خواهند شد، و نیمه دوم سال به مدل‌های رده‌بالا اختصاص خواهد یافت.

برای نیمه دوم سال آینده، اپل احتمالا از مدل‌های آیفون ۱۸ اسلیم (iPhone 18 Slim)، آیفون ۱۸ پرو، آیفون ۱۸ پرو مکس و همچنین نخستین آیفون تاشو رونمایی خواهد کرد. سپس در نیمه اول سال ۲۰۲۷، دو مدل iPhone 18e و iPhone 18 معرفی می‌شوند.

این استراتژی عرضه مرحله‌ای شباهت زیادی به رویکرد سامسونگ دارد. شرکت کره‌ای، گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس را در سه‌ماهه اول سال معرفی می‌کند و گوشی‌های تاشوی سری گلکسی زد را در سه‌ماهه سوم عرضه می‌کند. با تقسیم عرضه محصولات در دو نیمه سال، اپل می‌تواند حضور مداومی در چرخه خبری داشته باشد و تأثیرگذاری بازاریابی خود را افزایش دهد.

اپل ممکن است از استراتژی عرضه سامسونگ برای آیفون‌ها الگوبرداری کند - دیجینویتصویر لو رفته گلکسی زد فولد ۷

در همین حال، سامسونگ در نظر دارد ماه آینده گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۷ اف ای، گلکسی زد فلیپ ۷ و گلکسی زد فولد ۷ را معرفی کند. همچنین ممکن است طی رویداد ۹ جولای، نسخه اولیه گوشی تاشوی سه‌گانه خود را نیز به نمایش بگذارد و آن را تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار کند.

منبع خبر

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *