کارگردان بازی The Outer Worlds 2 اعلام کرده که این عنوان لحن جدیتر و تاریکتری دارد، اما همچنان درونمایه طنز در آن باقی خواهد ماند.
براندون ادلر، کارگردان The Outer Worlds 2، دربارهی تلاش برای ایجاد تنوع بیشتر در داستان و دنیاسازی بازی صحبت کرده است. به نظر میرسد Obsidian Entertainment به انتقادهایی که از رویکرد روایی نسخهی اول The Outer Worlds صورت گرفت، توجه نشان داده است. در زمان انتشار، این بازی به دلیل استفاده بیش از حد از لحن کمدی در فضایی بهطور کلی تاریک، مورد نقد قرار گرفت. در مصاحبهای با سایت PC Gamer، ادلر تأیید کرده که نسخهی اول از نظر نوع کمدی، «گاهی بیش از حد یکنواخت» بود. او توضیح داد که در نسخهی دوم تلاش کرده تا تنوع بیشتری در لحن بازی ایجاد کند. او در این باره گفت:
میخواهم چیز تازهای به بازیکنها ارائه بدهم، طوری که احساس نکنند «اوه باز هم داریم با همان نوع شوخیها، همان محتوا، و همان ایدهها و مضامین تکراری سر و کله میزنیم».
ادلر اشاره کرد که بازیکنان در نسخهی دوم با لحن طنز کمتری و به طور کلی فضای تاریکتری نسبت به نسخهی اول روبهرو خواهند شد. این تغییر تا حد زیادی به خاطر حضور لئونارد بویارسکی است که پیشتر به همراه تیم کین، خالق Fallout، یکی از کارگردانهای خلاق The Outer Worlds بود و حالا در دنباله نقش کارگردان هنری اصلی را بر عهده دارد. ادلر در ادامه توضیح داد:
متوجه میشوید که لحن بازی کمی جدیتر و تاریکتر شده؛ این بیشتر به خاطر لئونارد هست. این سبک و حالوهوای اوست و روی این بخشها بیشتر تمرکز دارد. به نظرم حتی داستان کلی هم رویکردی تاریکتر دارد.
با این حال، برای بازیکنانی که نگران هستند The Outer Worlds 2 بیش از حد در جهت تاریکی و جدیت پیش برود، ادلر خاطرنشان کرد که هنوز طنز در بازی جای دارد و به راحتی قابل مشاهده خواهد بود. او افزود:
ما همچنان میخواستیم مطمئن شویم که حس کلی نسخهی اول حفظ شده و وقتی بازیکنان با جناحهای مختلف تعامل دارند، آن طنز خاص و اغراقآمیز حضور داشته باشد.
بازی The Outer Worlds 2 در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.
نظرات کاربران