نیلی بلاگ

توسعه‌دهنده: بازی The Witcher 4 ماموریت‌های تکراری نخواهد داشت

کارگردان روایی بازی The Witcher 4 تأکید کرد در این عنوان خبری از مأموریت‌های تکراری و ساده نیست و تمرکز بر داستان‌پردازی و عمق بیشتر مأموریت‌‌ها خواهد بود.

تبلیغات

کارگردان روایی بازی The Witcher 4، فیلیپ وبر (Philipp Weber)، تأیید کرده که در نسخه جدید از ماموریت‌های ساده و تکراری موسوم به fetch quests (مأموریت جمع‌آوری)،خبری نخواهد بود.

این طراح باسابقه، که نقش مهمی در توسعه The Witcher 3 نیز داشته، گفته تیم CD Projekt Red از همان آغاز طراحی تصمیم داشته چنین مأموریت‌هایی را در بازی قرار ندهد.

بر اساس توضیحات وبر، تمرکز تیم طراحی بر مأموریت‌هایی با عمق روایی بالا و تنوع داستانی بوده است؛ آن‌ها مأموریت‌های فرعی را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که مانند داستان The Bloody Baron تأثیرگذار و فراموش‌نشدنی باشند.

تیم توسعه در روند ساخت، ایده‌های زیادی را بررسی کرده اما تنها مأموریت‌هایی وارد بازی شده‌اند که استانداردهای کیفی بالای استودیو را تامین می‌کردند. طراحی یک دنیای باز پرجزئیات با مأموریت‌هایی معنادار، به گفته وبر، کاری بسیار دشوار بوده.

استودیو CD Projekt Red قصد دارد با دوری از مأموریت‌های تکراری و بهره‌گیری از تجربه‌های به‌دست‌آمده در توسعه The Witcher 3، نسخه‌ای منسجم‌تر، عمیق‌تر و نوآورانه‌تر از The Witcher 4، را ارائه کند.

منبع خبر

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

برچسبی برای این مطلب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *