نیلی بلاگ

توسعه‌دهنده FBC: Firebreak به شکست تجاری این بازی اعتراف کرد

امروزه بازی‌های سرویس محور (live service) یک قمار بزرگ برای صنعت بازی‌سازی محسوب می‌شوند، زیرا اغلب در برآورده کردن انتظارات شکست می‌خورند. این امر به‌ویژه برای استودیوهایی که عمدتاً بر روی عناوین تک‌نفره تمرکز دارند، اما برای ورود به این سبک نیز تلاش کرده‌اند، مانند Remedy Entertainment و بازی FBC: Firebreak صادق است.

تبلیغات

Remedy پیرامون جدید‌ترین بازی منتشر شده خود، اعتراف کرده است که عنوان سرویس محور FBC: Firebreak انتظارات فروش را برآورده نکرده و آن‌ها پیش‌‌بینی‌های جاه‌طلبانه‌تری از موفقیت آن داشتند.

در گفتگو با وب‌سایت GameSpot، مدیر روابط عمومی Remedy، توماس پوها (Thomas Puha)، در مورد عرضه ضعیف‌تر از حد انتظار بازی صحبت کرد. او گفت که این شرکت انتظارات بالایی داشت، اما FBC: Firebreak نتوانست به اهداف فروش خود دست یابد.

Remedy اخیراً فاش کرد که این بازی با عبور از مرز ۱ میلیون بازیکن به یک نقطه عطف مهم دست یافته است. با این حال، از آنجایی که بازی بر روی سرویس‌های گیم پس و پلی استیشن پلاس در دسترس است، اکثر بازیکنان به جای خرید مستقیم بازی، از این سرویس‌ها استفاده کرده‌اند.

این موضوع به وضوح در پلتفرم استیم قابل مشاهده است، جایی که بازی به اوج تعداد بازیکن کمتر از ۲۰۰۰ نفر رسید و در حال حاضر به طور میانگین روزانه کمتر از ۲۰۰ بازیکن دارد. با این حال Remedy اعلام کرده که در حال کار برای تغییر این وضعیت است و قصد دارد برای مدت‌های طولانی از بازی پشتیبانی کند.

منبع خبر

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

برچسبی برای این مطلب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *