نیلی بلاگ

توسعه‌دهنده The Witcher 4 تأکید می‌کند که بازی نهایی ممکن است شبیه دموی فنی نباشد

توسعه‌دهنده بازی The Witcher 4 اعلام کرده که دموی فنی اخیر نشان‌دهنده نسخه نهایی بازی نیست و نباید انتظار گرافیک مشابه با آن را داشت.

تبلیغات

اوایل این ماه، همه فکر کردیم که اولین نگاه‌مان به گیم‌پلی The Witcher 4 را دیده‌ایم. CD Projekt Red مجبور شد وارد عمل شود و بگوید این فقط یک دمو تکنولوژیکی بوده که نشان می‌دهد تیم هنگام کار روی دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظارش بوده‌ایم، با چه چیزهایی آزمایش می‌کند.

از آن زمان، توسعه‌دهندگان تلاش کرده‌اند که ما را به تنظیم انتظارات‌مان ترغیب کنند. قبلاً شنیده بودیم که رسیدن به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌ها، به‌ویژه Xbox Series S، در این مرحله اصلاً تضمین‌شده نیست و حالا به ما گفته می‌شود که نباید انتظار داشته باشیم بازی نهایی شبیه دمو فنی باشد، چون ممکن است جلوه‌های بصری هم کاهش یابد.

این موضوع از سوی یان هرمانوویچ، مدیر مهندسی و تولید در CD Projekt Red مطرح شده که در گفت‌وگو با سایت GamesRadar درباره دموی فنی The Witcher 4 صحبت کرده است. هرمانوویچ می‌گوید:

ما از عرضه Cyberpunk درس‌های زیادی گرفتیم. این را گیم‌پلی نمی‌نامیم، وانمود نمی‌کنیم که این نسخه نهایی بازی است. این یک دمو فنی است.

این موضوع شامل اذعان به این نکته است که آنچه در دمو دیدیم، «نسخه واقعی بازی یا گیم‌پلی» نیست. علاوه بر این، بازی نهایی ممکن است از Assetها و منابعی که در دمو دیده شد استفاده نکند. هرچند این‌ها دارایی‌هایی هستند که تیم در حال حاضر با آن‌ها کار می‌کند.

منبع خبر

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

برچسبی برای این مطلب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

On the Beach را تماشا کنید

طی رویداد اختصاصی بازی Death Stranding 2 هیدئو کوجیما با رونمایی بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی،...

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *