نیلی بلاگ

دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بازی ویچر ۴ روی ایکس‌باکس سری S چالش‌برانگیز است

استودیوی سی دی پراجکت اعلام گرد که هدف تیم سازنده ویچر ۴، دستیابی به نرخ پایدار ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌ها خواهد بود.

این استودیو در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Digital Foundry گفت، رسیدن به این هدف روی کنسول ایکس‌باکس سری اس بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود. تیم سازنده تاکید کرد، قصد ندارند اشتباهات عملکردی بازی سایبرپانک 2077 دوباره تکرار شود.

سی دی پراجکت حالا رویکرد کنسول‌محور در پیش گرفته است و تیم توسعه می‌خواهد نرخ 60 فریم بر ثانیه را تضمین کند. آن‌ها با توجه به قدرت سخت‌افزاری پایین‌تر ایکس‌باکس سری اس نسبت به کنسول‌های این نسل، حالا به دنبال پیدا کردن یک راه‌حل برای اجرای این وعده هستند.

اما تیم سازنده هنوز راه حلی قطعی ارائه نکرده و مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار ویچر 4 روی این کنسول خواهد بود. مدتی پیش استودیوی سی دی پراجکت، دموی فنی نسخه چهارم ویچر را به نمایش گذاشت. این عنوان که با انجین آنریل 5 توسعه یافته، طراحی جذاب و گرافیک بالای بازی را نشان می‌داد.

تیم توسعه اعلام کرد که این دمو به‌صورت 60 فریم و روی کنسول پلی‌استیشن 5 استاندارد اجرا اشده است. اما پس از آن تاکید شد که دموی پخش شده گیم‌پلی اصلی بازی نبوده و صرفا برای نمایش توانایی انجین به نمایش گذاشته شد.

حالا با اعلام این خبر، کاربران ایکس‌باکس سری اس از تحقق این هدف و اجرای روان بازی مانند کنسول‌های دیگر نگران هستند. باید دید استودیوی سی دی پراجکت چه راه‌حلی برای این موضوع ارائه خواهد کرد.

دیدگاه شما درباره این خبر چیست؟

راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیون | پاییز ۱۴۰۳

منبع

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *