نیلی بلاگ

دو دستگی رسانه‌ها نسبت به گیم‌پلی Resident Evil Requiem

به تازگی، محدودیت زمانی برای انتشار جزئیات از نمایش داده شده از دموی بازی Resident Evil 9 برداشته شده است و با منتشر شدن نظر منتقدان مختلف، به نظر می‌رسد که علی‌رغم تمجید موفقیت در انتقال حس ترس، واکنش‌ها به گیم‌پلی این عنوان چندان مثبت نبوده است.

تبلیغات

هر چند که اتمسفر و فضای بازی عمدتاً به دلیل انتقال حس ترس و وحشت مورد تمجید قرار گرفت،‌ با این حال برخی از منتقدان و خبرنگاران وب‌سایت‌های مختلف که دموی این بازی را تجربه کرده‌اند یا حداقل آن را در پیش‌نمایش رسمی Capcom مشاهده کرده‌اند،‌ نظر چندان مثبتی نسبت به آن نداشته‌اند. در ادامه، نظر و بازخورد برخی از این منتقدان را برای شما گردآوری کرده‌ایم:

خبرنگار وب‌سایت Gamespot:

من می‌‌دانم که این، تنها بخش کوچکی از بازی‌ است و نماینده کل محتوای آن نخواهد بود. اما به عنوان یک رونمایی از گیم‌پلی، این دمو نه باعث سورپرایز من شد، نه احساس کاستی خاصی در آن حس کردم؛ بلکه مهم‌تر از همه، هیچ تاثیر خاصی روی من نگذاشت.

خبرنگار Xbox Era:

من این پیش‌نمایش یا در سالن همایش به همراه همکارانم jon و Arsal تماشا کردم. در حالی که من نسبت به بسیاری از چیز‌‌هایی که تماشا کردم کنجکاو هستم،‌ هر دوی همکارانم از تماشای آن ناامید شده بودم. من آن‌ها را درک می‌کنم، زیرا اکثریت گیم‌پلی نمایش داده شده، تلو تلو خوردن یک زن در محیطی تاریک بود در حالی که صداهایی از خود در می‌آورد که انگار دارد از سرما یخ می‌زند.

خبرنگار PC Gamer:

با در نظر گرفتن همه چیز، این بخش از بازی که به نمایش گذاشته شد، به طور غیرمعمولی بی‌روح و ساده بود؛ البته با این فرض که بازی Requiem بخش مبارزات را به طور کامل حذف نکرده باشد.

البته تمامی واکنش‌ها به این گیم‌پلی‌ها که به صورت خصوصی و پشت‌ در‌های بسته نمایش داده شد، منفی نبوده است. در ادامه، برخی واکنش‌های مثبت را مطالعه خواهید کرد:

خبرنگار Gaming Bible:

من به دلایل مختفی تحت تاثیر این دمو قرار گرفتم، اما مهم‌ترین آن، این بود که این دمو واقعا حس ترس را به من منتقل می‌کرد. همچنین اتمسفر بازی نیز معرکه بود، امیدوارم این حس در کل بازی حفظ شود.

خبرنگار Euro Gamer:

من دموی بازی را در یک اتاقک مجزا تجربه کردم و دوستانم که بیرون بودند، متوجه جیغ و فریاد‌های من از ترس شده‌ بودند. این دمو خوب است. در واقع حتی عالی است. این گیم‌پلی نشان می‌دهد که چطور یک دمو موفق شده است علاقه و تخیل مرا برانگیزد. توسعه‌دهندگان Capcom، در توضیح اهداف خود گفتند که می‌خواستند نوعی بازی ترسناک بسازند که بازیکنان را بی‌صبرانه منتظر دیدن ادامه ماجرا نگه دارد. پس از تجربه این دمو، من دقیقاً در همین حالت هستم. هر چقدر هم که این دمو آشنا به نظر برسد، شک ندارم که بازی کامل پا را از این هم فراتر خواهد گذاشت.

منبع خبر

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

برچسبی برای این مطلب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *