Witcher 3 به دلیل عناصر داستانی و روایی خود بسیار محبوب شد؛ به همین دلیل، CDPR قصد ندارد این سیستم را تغییر دهد و با پایبندی به همان فلسفه در The Witcher 4، طرفداران را راضی نگه خواهد داشت.
در مصاحبهای با GamesRadar، فیلیپ وبر (Philipp Weber)، کارگردان روایی The Witcher 4، اعلام کرد که توسعهدهندگان میخواهند مکانیکهای جدید و جاهطلبانهای به بازی اضافه کنند، اما کاملا از هر آنچه که باعث درخشش Witcher 3 در ژانر نقشآفرینی شده بود آگاه هستند. وبر در این باره گفت:
بسیاری از درسهای روایی که از Witcher 3 آموختیم، دقیقاً به همان روش استفاده میشوند. ویژگیهای جدیدی نیز داریم، اما عناصر اصلی همان فلسفهای است که میخواستیم.
این استودیو حتی قوانینی برای نحوه طراحی مراحل (کوئستها) برای توسعهدهندگان جدید وضع کرده است تا مطمئن شود فلسفه اصلی Witcher 3 در The Witcher 4 حفظ میشود. فیلیپ تأکید کرد CDPR بهخوبی درک میکند که نباید به بهانه نوآوری، ویژگیهایی را که طرفداران از این بازی انتظار دارند تغییر دهد:
ما به خوبی میدانیم Witcher 3 در چه چیزهایی عالی بود، چیزهایی که میخواستیم در Witcher 3 انجام دهیم را باید به طور جدی تقویت کنیم. ما نمیتوانیم این موارد را از بین ببریم.
در گذشته تأیید شده بود که The Witcher 4 با همکاری برخی از بهترین استعدادهای صنعت بازیسازی در حال توسعه است. این اثر نقشآفرینی همچنین شامل آزادی عمل بیشتر برای بازیکنان و انتخابهای دشوارتر خواهد بود.
نظرات کاربران