به گزارش اخباربانک، در این بازدیدها که با هدف ارزیابی میزان آمادگی شعب در شرایط خاص و بررسی کیفیت خدماترسانی انجام شد، مدیرعامل و معاونت امور شعب، با جمعی از مشتریان حاضر در شعب گفتگو کردند و ضمن شنیدن نظرات و دیدگاههای آنان، اطمینان دادند که مؤسسه اعتباری ملل در تمامی شرایط، حتی در ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات بانکی و پشتیبانی کامل از نیازهای بانکی مشتریان است.
این حرکت صمیمانه و مسئولانه، با استقبال مشتریان مواجه شد و بسیاری از آنان از نزدیکی و در دسترس بودن مدیریت ارشد مؤسسه ابراز رضایت کردند. اقدامی که بی تردید نشانهای از فرهنگ پاسخگویی، تعهد به مشتریان و رویکرد عملیاتی مدیران مؤسسه اعتباری ملل در ارتقای تجربه بانکی مردم است
نظرات کاربران