نیلی بلاگ

کارگردان Rematch: می‌خواستیم کاری متفاوت نسبت به دیگر بازی‌های فوتبالی مثل FIFA انجام دهیم

پیر تارنو، کارگردان خلاق Rematch، اعلام کرد که از همان ابتدا قصد انجام کار متفاوتی نسبت به دیگر بازی‌های فوتبالی محبوب نظیر FIFA داشته است.

تبلیغات

استودیو Sloclap، توسعه‌دهنده بازی Sifu، موفقیت عنوان چندنفره فوتبالی خود یعنی Rematch را جشن گرفته است. در مصاحبه‌ای با مجله Edge، پیر تارنو، کارگردان خلاق، فاش کرد که این استودیو از حتی قبل از انتشار Sifu در سال ۲۰۲۲، در حال ایده‌پردازی برای Rematch بوده است.

به گفته تارنو، «تصمیم برای ساخت Rematch قبل از انتشار Sifu گرفته شد.» او همچنین در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که این استودیو چندان از ریسک کردن گریزان نیست، که این موضوع می‌تواند توضیح دهد چگونه آن‌ها توانسته‌اند از کار بر روی عناوین اکشن و رزمی‌محور مانند Sifu و Absolver به سمت یک بازی ورزشی چندنفره مانند Rematch تغییر مسیر دهند.

وقتی صحبت از الهام گرفتن از عناوین دیگر به میان می‌آید، شاید بتوان به راحتی دید که چگونه بازی‌هایی مانند سری قدیمی‌تر FIFA و حتی Rocket League می‌توانستند الهام‌بخش Rematch باشند. با این حال، تارنو خاطرنشان کرد و گفت:

این بازی‌ها هر کدام غول‌های متفاوتی در زمینه‌های مختلف هستند و کار خود را فوق‌العاده خوب انجام می‌دهند و من باور دارم که ما می‌خواهیم کار متفاوتی را نسبت به آن‌ها انجام دهیم.

بازی فوتبالی Rematch هم اکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در این بازی،‌ بازیکنان با کنترل تنها یک فوتبالیست حاضر در زمین، به صورت 3v3 تا 5v5 به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع خبر

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

برچسبی برای این مطلب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *