نیلی بلاگ

گزارش: Resident Evil Requiem از همان ابتدا بر اساس دو زاویه دید اول شخص و سوم شخص ساخته شده است

برای اولین بار در سری، Resident Evil Requiem هم زاویه دید اول شخص و هم سوم شخص را از روز اول عرضه ارائه خواهد داد. بازیکنان می‌توانند به راحتی بین این دو زاویه دید جابه‌جا شوند، اما علی‌رغم برداشت‌های مثبت، ممکن است نگرانی‌هایی در مورد پیاده‌سازی آن وجود داشته باشد.

تبلیغات

حالت سوم شخص پس از انتشار در Resident Evil Village نسبت به زاویه دید اول شخص آن ضعیف‌تر بود. با این حال، افشاگر خوشنام، Dusk Golem، مدعی شده که Requiem از همان ابتدای توسعه هر دو زاویه دید را انتخاب کرده است. او خاطرنشان کرد که این بازی واقعاً جاه‌طلبانه است و در واقع، یکی از بخش‌های این جاه‌طلبی، اطمینان از این بود که بازی در حد استاندارد و فراتر از آنچه که این سری قبلاً انجام داده است، عمل کند. داسک گالم در این باره گفت:

من می‌بینم مخاطبین کمی نگران این هستند که ارائه گزینه‌های اول شخص و هم سوم شخص به طور همزمان می‌تواند به RE9 ضربه بزند، مخصوصاً که تا حدودی در RE8 این اتفاق رخ داد. اما این رویکرد دو زاویه دید از همان ابتدای توسعه RE9 انتخاب شد. RE8 به صورت آزمایشی آپدیت سوم شخص دریافت کرد، اما مبانی بازی در حقیقت برای رویکرد اول شخص طراحی شده بود. کپکام از آن زمان آزمایش‌های بیشتری در مبحث انجام داده است، مانند RE:4 که به عنوان مثال حالت VR اول شخص دارد. Resident Evil Requiem یک بازی واقعاً جاه‌طلبانه خواهد بود، یکی از بخش‌های این جاه‌طلبی در واقع اطمینان از این امر است.

بازی در حد استانداردها و فراتر از آنچه که این مجموعه قبلاً انجام داده بود، به نظر می‌رسد که بله، به معنای ایجاد تفاوت‌های انیمیشنی/مکانیکی در تجربه بازی بر اساس دوربینی است که با آن بازی می‌کنید. مطمئناً مردم قبل از انتشار این فرصت را خواهند داشت که آن را امتحان کنند.

Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

منبع خبر

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

برچسبی برای این مطلب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *