نمایشگاه Iran Retail Show 2025 پلی به سوی جهانیشدن برندهای ایرانی
به گزارش تجارت نیوز،
شرکت تجارت طلایی نیکروش، پس از برگزاری موفق پنج دوره نمایشگاه بینالمللی مراکز خرید، برندها، فروشگاههای زنجیرهای و رویکردهای نوین صادرات در صنعت خردهفروشی و صنایع وابسته، مجری برگزاری ششمین دوره نمایشگاه “Iran Retail Show 2025” در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ دیماه ۱۴۰۳ در محل دائمی مرکز نمایشگاههای بینالمللی تهران خواهد بود.
حوزههای مشارکت کننده در این نمایشگاه شامل موارد زیر است:
ـ مراکز خرید و مجتمعهای تجاری
ـ برندها و نشانهای تجاری چرم و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، اکسسوری
ـ شرکتهای بهرهبرداری مراکز خرید
ـ فروشگاههای زنجیرهای
ـ رستورانها، فودکورتها، کافیشاپها و برندهای فعال در حوزه غذاو نوشیدنی
ـ شرکتهای تولیدکننده تجهیزات شهربازیها و بهرهبردار حوزه تفریحات و سرگرمی
ـ شرکتهای تأمین منابع انسانی مراکز خرید و فروشگاهها و برندها
ـ سختافزارها و نرمافزارهای مرتبط با صنعت خرده فروشی کشور
ـ بانکها، شرکتهای پرداخت الکترونیک و فعالان اکوسیستم تجارت الکترونیک
فروشگاههای آنلاین و استارتاپها
ــ معماران و طراحان داخلی فضاهای تجاری و شرکتهای دکوراسیون، تجهیزات فروشگاهی و طراحی داخلی
ـ شرکتهای ساختمانی و معماری
ـ شرکتهای فعال در زمینه طراحی و اجرای نورپردازی نما
ـ هلدینگهای سرمایهگذاری و شرکتهای سرمایهگذار در حوزه مراکز خرید
ـ شرکتهای تجهیزات و مدیریت پارکینگ، دوربینهای مداربسته، نظافتی، آسانسورها و پلههای برقی
نمایشگاهها نقش بسیار مهمی در معرفی و توسعه صنایع، بهویژه در حوزه صادرات دارند. آنها میتوانند بهعنوان شاخصهای کلیدی در جهت معرفی برندها، کسب شهرت جهانی، توسعه کسبوکار و افزایش میزان صادرات و تولید ناخالص ملی نقش بسزایی ایفا کنند. صنعت خردهفروشی جهانی، بهویژه در مقایسه با ایران که صنعت خردهفروشی مدرن بهتازگی وارد شاکله اقتصاد ملی شده است، بسیار پیشرفته است. برگزاری این نمایشگاه، امکان ارتباط با متخصصان جهانی و افزایش تابآوری سازمانها را فراهم کرده است. هدف از برگزاری این رویداد، انتقال تجربیات داخلی و بینالمللی و همفکری با پژوهشگران و دستاندرکاران صنعت خردهفروشی است. این نمایشگاه بستری مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و آشنایی بیشتر صاحبان و مدیران مراکز خرید و مجتمعهای تجاری فراهم میآورد. در این رویداد، یکی از اهداف اصلی، چابکسازی سیستمها، آموزش نیروی انسانی و ارتقاء کیفیت خدمات در فروشگاههای زنجیرهای است. همچنین، بهبود فرآیندهای کنترل کیفیت، ایجاد فضای تفریحی و جلب رضایت مشتریان از اولویتهای این صنعت است.
این نمایشگاه، که طی پنج سال گذشته بهطور متوالی برگزار شده، توانسته است نقشی مؤثر در توسعه شبکه خرده فروشی ایفا کند و همچنین نقاط ضعف صنعت را شناسایی و تبدیل به نقاط قوت کرده است. از جمله دستاوردهای مهم این نمایشگاه، تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزههای توزیع مویرگی، ارتقاء کیفیت خدمات و توجه به رویکردهای نوین این صنعت بوده است.
صنعت خرده فروشی بیش از همیشه نیازمند بهروزرسانی دادهها و استانداردها بر اساس الگوهای بومیشده و جهانی است زیرا که بهبود استانداردهای زندگی در عصر جدید به طور مستقیم وابسته به این صنعت است که از تحولات جهانی در عرصه تجارت و اقتصاد ناشی میشوند.
در نمایشگاه “Iran Retail Show” به دنبال فرهنگسازی و متناسبسازی الگوهای خردهفروشی ایرانی با استانداردهای جهانی هستیم، فرآیندی که میتواند به جهانیسازی خردهفروشی ایرانی منتهی شود.
با توجه به اهمیت این رویداد در تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی، آشنایی بیشتر صاحبان و مدیران مراکز خرید و فروشگاههای زنجیرهای، استارتاپها، فروشگاههای آنلاین و فعالان این حوزه، از شما دعوت میشود تا در این رویداد بینالمللی مشارکت داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر و ثبتنام، با ما در ارتباط باشید.
راههای ارتباطی ما:
09123949601
02166399241
www.GBM.ir