خاص ترین گوشی جهان از جنس طلای 18 عیار و سه نمایشگر معرفی شد
ارسال شده توسط: علیرضا نوریان 09 دی 1403 ساعت 20:35
برند لوکس خاویر با همکاری هواوی، خاص ترین گوشی جهان از جنس طلای 18 عیار و سه نمایشگر را معرفی کرد. این گوشی قیمت بسیار بالایی دارد.
آیا گوشی هوشمند هواوی Mate XT Ultimate که با روکش طلای خیرهکنندهای سال گذشته معرفی شد به یاد دارید؟ این دستگاه لوکس که در آن زمان با قیمتی نجومی به بازار عرضه شد، حالا با نسخهای حتی گرانتر و خاصتر، توجه علاقهمندان به فناوری و کالاهای لوکس را به خود جلب کرده است.
رونمایی از خاص ترین گوشی جهان
شرکت خاویر، سازنده گوشیهای سفارشی، با خلق نسخهای از این دستگاه هواوی با بدنهای تماماً از طلای 18 عیار، مرزهای تجملگرایی در صنعت موبایل را جابهجا کرده است. این گوشی هوشمند، که وزنی نزدیک به 2 پوند (906 گرم) دارد، با قیمتی معادل 100 هزار دلار، به عنوان یکی از گرانترین و خاص ترین گوشی جهان شناخته میشود.
نکته قابل توجه اینکه این نسخه از هواوی Mate XT Ultimate، به صورت کاملاً سفارشی برای یکی از ثروتمندترین افراد ایالات متحده ساخته شده است. به همین دلیل، این دستگاه منحصربهفرد در هیچ یک از فروشگاههای آنلاین یا فیزیکی خاویر قابل مشاهده نیست.
نسخه معمولی گوشی تاشو Mate XT Ultimate با روکش طلای 24 عیار، همچنان با قیمتی در حدود 17 هزار دلار در دسترس علاقهمندان قرار دارد. شرکت خاویر، تولیدکننده این نسخه لوکس، تنها 88 دستگاه از آن را تولید کرده است؛ عددی که در فرهنگ چینی به عنوان نمادی از خوشیمنی شناخته میشود.
گوشی هواوی Mate XT Ultimate، که در ابتدا به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شد، با طراحی سبک و وزن تقریبی 10 اونس (283 گرم)، تجربهای منحصربهفرد از یک گوشی تاشو را ارائه میدهد. نسخه استاندارد این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 2700 دلار عرضه شده و انتظار میرود در اوایل سال 2025 به بازارهای جهانی راه یابد.
این گوشیهای گرانقیمت، نظیر محصولات شرکت خاویر، به عنوان نمادهای لوکس و جایگاه اجتماعی طراحی شدهاند و مخاطب آنها افراد مشهور، مدیران ارشد و ثروتمندان هستند که خواهان بهترینها بوده و از پرداخت هزینههای گزاف ابایی ندارند.
این دستگاهها، همانند ساعتهای لوکس یا جواهرات، بیشتر به عنوان کالای سرمایهای و کلکسیونی مورد توجه قرار میگیرند. تولید محدود و استفاده از مواد گرانقیمت، بر ارزش این گوشیها افزوده و آنها را به سرمایهای جذاب برای علاقهمندان به کالاهای لوکس تبدیل کرده است.
شرکتهایی مانند خاویر، با تولید خاص ترین گوشی جهان و محصولات سفارشی و منحصربهفرد، به دنبال ارضای نیاز بازار خاصی هستند که در آن، انحصار و تجملگرایی از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت بالای این محصولات، بخشی جداییناپذیر از جذابیت آنها بوده و به عنوان نمادی از موفقیت و جایگاه اجتماعی در نظر گرفته میشود.
در گجت نيوز بخوانيد: گوشی تاشو جدید هواوی Mate X6 با طراحی نازکتر و قیمت 2 هزار دلاری به میدان آمد تست مقاومت گوشی تاشو پرچمدار جدید هواوی را تماشا کنید هواوی میت ۷۰، نماد پایان وابستگی صنعت موبایل چین به جهان