تجهیزات شهربازی | لیست قیمت وسایل شهربازی سرپوشیده
برای تهیه لوازم شهربازی سالنی و پاساژی به وب سایت مراجعه و یا تماس بگیرید.
شهربازی سرپوشیده یا شهربازی سالنی امروزه بخشی جدای ناپذیر از تفریحات و سرگرمیهای سالم در سراسر جهان هستند. صرف نظر از رده سنی مشتریان، فصول سال و نیز طبقه اجتماعی افراد، شهربازی سالنی همواره مقصدی محبوب و تضمین کننده رضایت افراد است. در همین راستا دست اندرکاران این کسب و کار میتوانند با درنظر گرفتن اصول تجهیز و راه اندازی شهربازی سرپوشیده و نیز مدیریت صحیح افق روشنی را برای کسب و کار خود متصور شوند.
با توجه به این امر سوال مهمی که مطرح میشود این است :
بهمنظور راهاندازی شهربازی سرپوشیده، خانه کودک یا یک شهربازی سالنی، از کجا باید شروع کنیم؟
مراحل راه اندازی شهربازی سرپوشیده چیست؟
و چطور میتوانم یک شهربازی سرپوشیده را از صفر شروع کنم؟
در این مقاله سعی بر آن است تا مراحل راهاندازی شهربازی سرپوشیده برای شما شرح داده شود:
شما همواره میتوانید با شمارههای 09119111823 و 09357439177 بهمنظور ارتباط با کارشناسان زبده و باتجربه گروه تولیدی مانیک و دریافت تمامی اطلاعات مورد نیاز اعم از مشاوره جهت راهاندازی شهربازی، خانه کودک و …، استعلام قیمت، دریافت کاتالوگ و راهنمایی فنی و جانمایی تماس بگیرید.
گام اول_ تحقیق و برنامه ریزی: برای درک بیشتر و بهتر صنعت تفریحات و شهربازی، مخاطبان هدف، رقابت و روندها در اولین قدم شما میبایست تحقیقات مفصل و کاملی انجام دهید. یک طرح کسب و کار جامع که هدف کلی و نهایی، چشم انداز، بازار هدف، استراتژی بازاریابی و پیشبینیهای مالی شما را مشخص میکند، تهیه کنید. در این مرحله استفاده از تجربه متخصصان صادق و باتجربه در این صنعت از اهمیت ویژهای برخوردار است. یک مشاوره مفید و جامع میتواند شما را از بسیاری از سردرگمیها و ابهامات برهاند و از اتلاف وقت، انرژی و سرمایه شما جلوگیری کند. مشاوران شرکت تولیدی مانیک با بیش از 15 سال سابقه در امور راهاندازی و ارائه طرح توجیهی شهربازی سرپوشیده، بودجهبندی خرید و جانمایی دستگاه های شهربازی، همراهان معتمد شما از مراحل ابتدایی راهاندازی تا افتتاحیه و خدمات پس از فروش هستند.
گام دوم_ مکان و فضا: یک مکان استراتژیک با رفت و آمد زیاد و فضای کافی مختص دستگاه های شهربازی سرپوشیده و جاذبههای مختلف انتخاب کنید. هنگام انتخاب مکان برای پارک تفریحی خود، عواملی مانند دسترسی، پارکینگ، ارتفاع سقف و دید را در نظر بگیرید.
گام سوم_ مجوزها و استعلامات: مجوزها و استعلامات لازم برای بهرهبرداری از شهربازی خود را دریافت کنید. این مجوزها شامل استعلامات نظام مهندسی، بازرسی ایمنی آتشنشانی و مجوزهای اداره استاندارد میباشند.
گام چهارم_ تجهیزات و دستگاهها: جهت بهرهوری بهینه و بهمنظور بازگشت حداکثری سرمایه، روی انواع دستگاه های شهربازی، بازیهای کودک و نوجوانان و بزرگسال مانند بازیهای ورزشی : بسکتبال شهربازی، ارهاکی، فوتبالدستی؛ انواع گیم های شهربازی مانند موتور شهربازی، ماشین شهربازی، گیم تیراندازی، دستگاههای قدرتی مانند چکش شهربازی بوکس شهربازی و ماشین کوبنده و….، و نیز جاذبههای بصری سرمایهگذاری کنید تا طیف وسیعی از مشتریان را جذب کنید. اطمینان حاصل کنید که همه تجهیزات ایمن، در بهترین حالت عملکرد و در شرایط خوب هستند تا تجربه لذتبخشی برای بازدیدکنندگان فراهم شود. در این مرحله همکاران ما در شرکت تولیدی مانیک میتوانند با ارائه لیست قیمت دستگاههای شهربازی و کاتالوگ کامل دستگاههای شهربازی سرپوشیده و گیمها به تناسب فضا و نیاز مجموعه شما، در تمامی مراحل تجهیز و جانمایی همراه شما باشند.
گام پنجم_ کارکنان و آموزش: اکنون شما میبایست تیمی از کارکنان با تجربه و مشتاق را استخدام کنید که علاقهمند به فضای کسب و کار در صنعت تفریحات و نیز با انرژی باشند. ارائه آموزش در مورد تعامل با مشتری، پروتکلهای ایمنی، و اجرای بازی، برای اطمینان از تجربه رضایت بخش مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. در ارتباط با بخش آموزش کارکنان در ارائه خدمات مناسب و کار با دستگاهها، تیم فنی مجرب شرکت مانیک بهصورت تمام وقت (چه بهصورت حضوری و در محل، چه بهصورت آنلاین و برخط) همراه و پشتیبان شما خواهند بود تا از کارایی دستگاهها بنحو احسن اطمینان حاصل کنید.
گام ششم_ بازاریابی و تبلیغات: یک استراتژی بازاریابی قوی برای ایجاد آگاهی و جذب مشتریان به شهربازی خود ایجاد کنید. از کانالهای آنلاین و آفلاین مانند رسانههای اجتماعی، تبلیغات محلی، مشارکت و برگزاری جشنها برای افزایش دید و بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان محل شهربازی خود، استفاده کنید.
گام هفتم_ تجربه مشتری: بر ارائه خدمات استثنایی و ویژه به مشتریان و ایجاد تجربه هیجانانگیز و منحصربهفرد برای بازدیدکنندگان تمرکز کنید. برنامههایی مانند باشگاه مشتریان وفادار، رویدادهای ویژه و مناسبتی ( اعیاد، تعطیلیها، سالگرد و…)، و ارائه پکیجهای تخفیفی، برنامهریزی واجرای مسابقات رقابتی و … را اعمال کنید تا مشتریان شما همواره برای کسب تجربههای لذتبخشتر به شهربازی شما بازگردند.
گام هشتم_ ایمنی و امنیت: با اجرای پروتکلهای ایمنی سختگیرانه، انجام بازرسیهای منظم و حضور پرسنل آموزش دیده در محل برای پاسخگویی به شرایط اضطراری، ایمنی و امنیت بازدیدکنندگان و کارکنان را در اولویت قرار دهید.
گام نهم_ مدیریت مالی: عملکرد مالی، هزینهها و درآمدها را از نزدیک زیر نظر داشته باشید تا از پایداری و سودآوری طولانیمدت شهربازی خود اطمینان حاصل کنید. اجرای اقدامات صرفهجویی در هزینه و بررسی جریان های درآمد اضافی را برای به حداکثر رساندن سودآوری را در نظر بگیرید.
گام دهم_ بهبود مستمر: در مورد ترندها و دستگاههای بروز صنعت تفریحات و سرگرمی، سلیقه مشتریان هدف خود و پیشرفتهای تکنولوژی بهروز باشید تا بهطور مداوم شهربازی سرپوشیده و پارک تفریحی خود را ارتقاء دهید. جمعآوری بازخورد از مشتریان و کارکنان برای شناسایی زمینههای بهبود و انجام تغییرات لازم برای ماندن در بازار، قطعا امری الزامی است.
در پایان لازم به ذکر است تمامی گامهای ذکر شده در بالا، دارای جزییات و ملاحظات فراوانی هستند که کسب مشاوره و همراهی یک تیم کار آزموده و با تجربه میتواند از پیچیدگیها و سختیهای مسیر راهاندازی کسب و کار شما بکاهد. همکاران ما در شرکت تولیدی مانیک، با پیام «تجربه، تعهد و نوآوری» همواره کوشش کردهاند تجربهای سودآور و بدون دغدغه را برای صاحبان کسب و کار در صنعت تفریحات، فراهم آورند. صرف نظر از میزان سرمایه، طیف سنی مشتریان هدف و متراژ فضای تفریحی خود، میتوانید با همکاران ما در شرکت مانیک بهمنظور کسب مشاوره رایگان در تمامی مراحل و دریافت کاتالوگ محصولات شهربازی و لیست قیمت محصولات تماس حاصل فرمایید.
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.