هویت بصری جدید همراه اول رونمایی شد؛ ریبرند اپراتور اول در سی سالگی
ارسال شده توسط: مصطفی معصومپور 06 اسفند 1403 ساعت 22:20
امشب ششم اسفند 1403، همراه اول با برگزاری مراسمی ویژه در سیامین سال فعالیت خود، از برند و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.
امشب، دوشنبه 6 اسفند 1403، همراه اول با برگزاری مراسمی ویژه که با حضور مدیران بخش خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، مقامات عالیرتبه کشوری و اصحاب رسانه برگزار شد، بهصورت رسمی از برند و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران پس از سی سال فعالیت مستمر و ماهها برنامهریزی و بررسی دقیق، اقدام به ریبرند کردن و رونمایی از هویت بصری جدید خود کرده است. این تغییر راهبردی بهعنوان نمادی از تحول استراتژیک در راستای همسو شدن با چشمانداز آینده و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان و ذینفعان، اجرا شده است.
ارتباطات بیمرز و جهان متصلتر
در دنیای امروزی که پیچیدهتر از همیشه شده، افراد همواره بهدنبال راههای جدیدی برای برقراری ارتباط عمیقتر، تجربه گستردهتر و مفهومی فراتر از زندگی روزمره، هستند. این نیاز، اشتیاقی را برای حضور در جهانی یکپارچه و پویا بهوجود میآورد؛ دنیای که مرزهای مکان و زمان، توانایی محدود کردن آن را ندارند.
در بین همه فناوریها، ارتباطات دارای نقشی محوری است و پلی محسوب میشود که افراد را به یکدیگر نزدیکتر میکند، بستر تبادل ایدهها را بهوجود میآورد و دریچهای به دنیای نوین ایجاد میکند که در آن همه چیز و همه کس به هم متصل هستند.
تعهد به آینده با تحول برند
همراه اول که سابقهای درخشان در صنعت ارتباطات دارد، با تکیه بر پیشینه خود و الهام گرفتن از نیازهای متنوع جامعه، در مسیر جدیدی قدم گذاشته است که جوهره این تحول، «قدرت بخشی به دنیای فراگیر برای ارتباطاتی بی حد و مرز» خواهد بود. این باور، فناوری را نه صرفا بهعنوان یک ابزار برای برقراری ارتباط، بلکه بهعنوان بستری برای ساختن جهانی یکپارچه و متصل به حساب میآورد؛ دنیایی که در آن، همگان در تجربهای مشترک، سهیم میشوند.
بازتاب رویکردی نوین با هویت بصری جدید همراه اول
هویت بصری جدید همراه اول در عین مدرن بودن جسورانه نیز هست و بازتابی از یک تحول بنیادین است. رنگ ها و نشان تجاری تازه، پیام آور جهانی فراگیر و پویا هستند؛ دنیایی که ارتباطات مدرن، انسجام و همگرایی را در آن معنا می بخشد.
شعار «هیچکس تنها نیست» به دلیل قدرت مفهومی و تأثیرگذاری عمیق آن در جامعه، حفظ شد و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند باقی ماند که نشان دهنده تعهد همراه اول به ایجاد ارتباطی معنادار و فراگیر است.
در اصلاحات کلی برند اپراتور اول تلفن همراه کشور، مرز دنیای آفلاین و آنلاین به طور کامل از بین رفته است. همراه اول با انجام اصلاحات اساسی، وارد دنیای Immersive (فراگیر) شده است. این اصطلاح که در زبان فارسی به «فراگیری» ترجمه می شود، بیانگر رویکردی نوین در ارائه خدمات و تجربه های کاربری است که در آن، فناوری به عنوان بستری برای ایجاد جهانی یکپارچه و متصل عمل می کند.
در طراحی لوگوی جدید نیز، المان هایی با قابلیت تشخیص بالا گنجانده شده است. این طراحی به گونهای است که مردم با دیدن این لوگو، همراه اول را به خاطر می آورند. این المان ها حس ورود به یک دروازه جدید رو به آینده را در مخاطبان ایجاد می کند و نشان دهنده تحول و پیشرفت برند است.
در ادامه هویت بصری جدید همراه اول به سمت تک رنگ شدن حرکت کرده است. رنگ به کار رفته در این هویت جدید، از طبیعت و دنیای مجازی الهام گرفته اند. رنگ آبی که از آسمان الهام گرفته شده، حس احاطه شدن و اعتماد را القا می کند.
نگارش فارسی لوگو نیز دستخوش تغییراتی شده است. در لوگوی جدید، عناصر انگلیسی و فارسی در کنار هم قرار گرفته اند و هماهنگی کامل بین آنها برقرار شده است. فونت استفاده شده در لوگو، به صورت اختصاصی برای همراه اول طراحی شده و نشان دهنده هویت منحصر به فرد و پیشرو این برند است.
بازسازی برند همراه اول فراتر از تغییرات ظاهری، نمادی از تعهد این اپراتور به ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته و پایدار، نوآوری های دیجیتال و بهبود تجربه کاربری است. این تغییر، بازتابی از تحولات عمیق در ماهیت کسب و کار، مأموریت و ارزش های شرکت بوده و در راستای تقویت جایگاه برند در بازار ارتباطات، تأکید بر نوآوری، کیفیت و مسوولیت پذیری اجتماعی انجام شده است.
حرکتی جامع در راستای تحول
نمادهای جدید هویت بصری این برند با محوریت اعتماد، پویایی، نوآوری و تعهد به پیشرفت در عرصه فناوری خلق شده اند؛ علاوه بر این، رویکرد جدید همراه اول در حوزه ارتباطات مبتنی بر شفافیت، تعامل مؤثر و پاسخگویی به نیازهای مشترکان و ذینفعان است.
رونمایی از هویت بصری جدید، آغاز فصلی نو در تاریخ همراه اول است. این اپراتور مفتخر است که این تحول را با مشترکان، شرکای تجاری و جامعه به اشتراک بگذارد و اطمینان دارد که این تغییر، گامی بلند به سوی آینده ای روشن تر و موفق تر برای تمامی ذینفعان خواهد بود.
در گجت نیوز بخوانید: