نیلی بلاگ‌

اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل

ارسال شده توسط: مصطفی معصوم‌پور 10 اسفند 1403 ساعت 12:42

وزیر صمت در همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، لوح و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به اپراتور ایرانسل اهدا کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار داخلی، صبح روز پنجشنبه نهم اسفندماه 1403، بیست و سومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم، دکتر سیدمحمد اتابک (وزیر صنعت، معدن و تجارت)، دکتر محمدصادق مفتح (جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی)، دکتر حسین فرهیدزاده (معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان)، قاسم نوده فراهانی (رئیس اتاق اصناف ایران) و تعدادی از معاونان وزارت صمت، مدیران بنگاه‌های اقتصادی و اهالی رسانه، حضور داشتند.

سازمان ملی حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این مراسم، لوح و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به ایرانسل اهدا کرد. مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به‌نمایندگی از مهندس علیرضا رفیعی، مدیرعامل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، این جایزه را دریافت کرد.

دکتر سیدمحمد اتابک، وزیر صمت دولت چهاردهم در این مراسم به شرکت‌های دریافت‌کننده جایزه تبریک گفت و با اشاره به اهمیت تولید رقابت‌پذیر برای کشور، یکی از الزامات این موضوع را وجود انگیزه و امید دانست. اتابک با تاکید بر اهمیت تقویت زنجیره تولید تا فروش و اتصال به بازار، بیان کرد مفهوم حمایت از مصرف کننده از تولید آغاز می‌شود و تا زمانی که تولید نباشد، حمایت از مصرف‌کننده هیچ معنی و مفهومی ندارد. به‌گفته وزیر صمت، انعقاد پیمان‌هایی مانند پیمان اقتصادی اوراسیا، از جمله اتفاقاتی هستند که بازار مهمی را در دسترس تولیدکنندگان ایرانی قرار داده است.

تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگانتندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

اتابک از تمام تولیدکنندگان کشور برای فعالیت در سال سخت 1403 با وجود همه مشکلات و ناترازی‌ها، تشکر کرد و گفت یکی از اهداف این جایزه، الگوسازی است. همچنین وی تاکید کرد توقع ما از سازمان حمایت در حوزه نظارت بر بازار، مچ‌گیری نیست، بلکه کمک به تولید خواهد بود. دکتر محمدصادق مفتح، جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی هم فعالیت اقتصادی مردمی و رقابت اقتصادی بنگاه‌ها را اصلی مهم و قابل توجه معرفی کرد. به‌گفته او، وظیفه دولت، نظارت بر رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در رقابت‌های اقتصادی بنگاه‌ها است و این رقابت مشروع نباید منجر به ضایع شدن حقوق مردم و مصرف‌کنندگان شود. جانشین وزیر صمت در امور بازرگانی خاطرنشان کرد یکی از اهداف تحریم‌ها، به‌وجود آوردن نارضایتی در بین مردم است و اجرای همین طرح‌های حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها خواهد بود.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این مراسم با مرور تاریخچه و اهداف این سازمان، فرهنگ‌سازی و اقدامات تشویقی در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از مهم‌ترین اهداف این رویداد سالانه برشمرد. وی با تاکید بر تاثیر سیاست‌های تشویقی در رشد تولید داخلی و ترغیب مصرف‌کنندگان به خرید محصولات ایرانی، از تلاش‌های فعالان اقتصادی در سال 1403 که با چالش‌های ناترازی همراه است، قدردانی کرد. همچنین، وی همکاری با دانشگاه‌ها را از گام‌های مهم این سازمان در راستای علمی‌تر کردن ارزیابی شرکت‌ها عنوان کرد.

در این دوره از ارزیابی شرکت‌ها، از میان 1200 شرکت دعوت‌شده، حدود 400 شرکت ثبت‌نام کردند و پس از ارزیابی نهایی، 48 شرکت موفق به دریافت گواهینامه و تندیس شدند. در این میان، ایرانسل به‌عنوان تنها اپراتور تلفن همراه برگزیده، تندیس طلایی این رقابت را دریافت کرد. فرآیند ارزیابی و انتخاب شرکت‌های برگزیده در این همایش طی یک سال و بر اساس شاخص‌ها و مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود.

این جایزه با هدف ارتقای انگیزه تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب خریداران به استفاده از کالاها و خدمات دارای گواهینامه، تقویت رقابت سازنده برای ارائه محصولات باکیفیت، ایجاد تعادل در قیمت‌گذاری، تحویل به‌موقع و بهبود خدمات پس از فروش، هر ساله توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار می‌شود. ایرانسل، به‌عنوان اپراتور پیشرو در جلب رضایت مشتری، تاکنون در 9 دوره موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است.

همچنین بخوانید: فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی} راهنمای فعال سازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

منبع خبر

برچسب ها : ،

مطالب مشابه را ببینید!