نیلی بلاگ

اولین تصاویر از گیم‌پلی بازی Resident Evil Requiem منتشر شد

شرکت کپکام اوایل امروز در جریان شوکیس جدید خود برای اولین بار، بخش هایی از گیم‌پلی بازی Resident Evil Requiem را نمایش داد.

ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز شاهد برگزاری قسمت جدید از شوکیس کپکام بودیم که اطلاعاتی تازه از عناوین در راه و همچنین محتوای جدید برای بازی‌های فعلی خود ارائه داد. بخشی از این شوکیس به قسمت نهم از سری رزیدنت ایول اختصاص یافت و برای اولین بار، موفق به تماشای بخشی از گیم‌پلی بازی شدیم.

طی این بخش، کارگردان بازی «کوشی ناکانیشی» به همراه «ماساچیکا کاواتا» و «ماساتو کومازاوا» تهیه‌کننده و «تومونوری کاتانو» کارگردان هنری، درباره این اثر مورد انتظار صحبت کردند. ناکانیشی عبارت «وحشت اعتیادآور» را به عنوان مفهوم اصلی بازی مطرح کرد؛ او گفت که غلبه بر ترس، احساس رضایت خاصی دارد و اعتیادی به وجود می‌آورد که باعث می‌شود بیشتر بخواهید بازی کنید و پیش بروید. همین مفهوم باعث می‌شود نسخه Requiem در عین ترسناک بودن، اثر سرگرم‌کننده‌ای باشد.

ناکانیشی و کاواتا از شخصیت اصلی یعنی «گریس اشکرافت» هم گفتند. او شخصیتی درون‌گراست که به آسانی می‌ترسد، چرا که سازندگان می‌خواستند زاویه دید شخصیت و بازیکن از ترس یکسان باشد. او برعکس بسیاری از شخصیت‌های این سری، مهارت کمی در مبارزه دارد، اما از همان ابتدا به استفاده از اسلحه آشناست. گریس با پیشروی در داستان به وحشت خود غلبه خواهد کرد و شاهد رشد او خواهیم بود.

ناکانیشی عنوان کرد که آنها در ابتدا می‌خواستند «لیان اسکات کندی» را شخصیت اصلی بازی قرار دهند، اما ساخت یک بازی ترسناک با محوریت او کاری سخت است و هیچ‌کسی دیگر انتظار ترسیدن او را ندارد.

کاتانو هم به تلاش زیاد تیم فنی و هنری برای خروجی بصری بازی اشاره کرد. برای مثال همان طور که در تریلر رونمایی هم دیده شد، آنها تلاش زیادی کردند تا قرمز بودن چهره گریس زمانی که برعکس روی تخت بسته شده است را نشان دهند. همچنین تیم مذکور برای هر چه طبیعی جلوه دادن موهای گریس، یک متخصص را دعوت کردند و از او خواستند یک کلاه گیس برای اسکن کردن بسازد.

برای اولین بار در نمایش بامداد امروز، شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی در هر دو دوربین اول شخص و سوم شخص بودیم. انیمیشن‌ها در نمای سوم شخص بسیار خوب به نظر می‌رسد و کپکام وعده خود مبنی بر افزایش کیفیت انیمیشن‌ها در این نما را عملی کرده است. همچنین برای چند ثانیه، هیولایی را می‌بینیم که رسانه‌ها در پیش‌نمایش‌ها به آن اشاره کرده بودند.

قسمت نهم رزیدنت ایول ۳۰ سال پس از نابودی شهر راکون سیتی با یک بمب حرارتی رخ می‌دهد. این نسخه بازگشتی به آن مکان خواهد داشت تا یادآور شود آمبرلا چه جنایت‌ها و اقداماتی در پشت پرده انجام می‌داد. طبق گفته ناکانیشی، شخصیت‌های متعددی به خاطر فاجعه راکون سیتی جان خود را از دست دادند یا زندگی‌شان تحت تاثیر قرار گرفت. پسوند Requiem به معنی «مرثیه» اشاره‌ای به همین افراد است و بازی هم می‌خواهد با بازگشت به مسیر اصلی داستان سری، یادآور این موضوع شود.

افراد حاضر در شوکیس صحبت‌های بیشتری هم درباره این بازی ارائه دادند که ویدیوی آن به صورت جداگانه در پورتال رزیدنت ایول در دسترس است. شما می‌توانید با ساخت اکانت در سایت کپکام به این مصاحبه‌ها دسترسی داشته باشید.

بازی Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ | بهمن 1403

منبع

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

برچسب‌ها

VGC

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *