در رویداد Capcom Spotlight، کارگردان Resident Evil Requiem پیرامون ایده و شخصیت اصلی این عنوان صحبت کرد. وی متذکر شد در ابتدا قرار بوده لیان اسکات کندی شخصیت اصلی Requiem باشد، اما سازندگان پی بردند که نمیتوان یک بازی ترسناک پیرامون او خلق کرد و تصمیم گرفتند به سمت کاراکتری بروند که برای بازیکنان ملموستر باشد.
کارگردان بازی، کوجی ناکانیشی، در مورد ایده اصلی Requiem گفت:
ایده اصلی ما برای این بازی «ترس اعتیادآور» است. چیز جالبی در مورد حس کاتارسیس پس از پیروز شدن بر ترس وجود دارد. این نوعی اعتیاد به وجود میآورد که در پی آن دوست دارید بارها ترس را تجربه و فتح کنید. این تمرکز شدید اگرچه ترسناک است، اما باعث میشود تجربه بازی بسیار سرگرمکننده باشد.
ناکانیشی در مورد شخصیت اصلی بازی، گریس اَشکرافت، گفت:
ما میخواستیم پلیرها در نقش شخصیتی قرار بگیرند که به خودشان شباهت داشته باشد. او در طول بازی یاد میگیرد که چطور بر ترس خود غلبه کند. اما در عین حال، او یک مامور FBI است که میتواند با اسلحه کار کند.
ما همیشه میخواستیم لیان شخصیت اصلی بازی باشد، اما ساخت یک بازی ترسناک پیرامون او بسیار سخت است. او با چیزهای کوچک مثل افتادن یک سطل روی زمین نمیترسد و هیچکس هم نمیخواهد ببیند که لیان به راحتی میترسد. بنابراین، باید بگویم او چندان مناسب عناوین ترسناک نیست.
Resident Evil Requiem در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
نظرات کاربران